Tego jeszcze na KOSZULKACH PIŁKARZY nie było! SZOK!

Ile piłkarskich klubów – tyle piłkarskich koszulek, a ile koszulek tyle wzorów i pomysłów. Ten pomysł niewątpliwie zasługuje na uznanie. Numery zawodników, jako ceny produktów jednej z sieciówek. 

 

Na taki pomysł wpadł czwartoligowy brazylijski klub – Fluminense de Feira, sponsorowany przez sieć lokalnych supermarketów. Szczęśliwi zawodnicy noszą teraz na plecach nie tylko nazwiska i numery, ale także ceny produktów. Pomysłowy PR-owiec w doskonały sposób informuje klientów o nowych cenach: pizzy, szamponu, mydła czy masła.

 

Nieszablonowe wykorzystanie numerków na koszulkach to istny strzał w środek bramki, miejmy tylko nadzieję, że zawodnicy drużyny nie będą żartobliwie nazywani: szampon palmolive, pizza z szynką lub słone krakersy.

 

 

 

źródło: www.fluminensedefeirafc.com.br

fot.: Globoesporte,  Zero Hora

KG

Komentarze