Sieć sklepów Biedronka wprowadza zmiany w swoich sklepach na czas epidemii. Dotyczą one przede wszystkim klientów jak i pracowników.
Biedronka ogłosiła zmiany dla pracowników oraz wszystkich klientów w związku z panującą epidemią koronawirusa SARS-CoV-2. Aktualnie seniorzy są najbardziej narażoną grupą wiekową jeśli chodzi o możliwość zachorowania na COVID-2019. Świetny gest ze strony dyskontu pomoże połączyć seniorów, którzy potrzebują pomocy w zrobieniu zakupów z osobami, które są gotowe pomagać.
Dyskont wprowadza także pierwszeństwo wejścia seniorów do sklepu w pierwszej godzinie od otwarcia, a także pierwszeństwo obsługi przy kasie na każdą prośbę osoby starszej. To świetna inicjatywa ze strony sklepu, która zapewni komfort zakupów osobom starszym.
W obecnej sytuacji najważniejsze jest zapewnienie seniorom pomocy w codziennych czynnościach tak, by unikali zatłoczonych miejsc. Jednak nie każda osoba starsza ma bliskich, którzy mogą jej pomóc. Od wtorku, 24 marca, w sklepach sieci zostaną umieszczone specjalne skrzynki gotowe do wypełnienia proste formularze. Każdy senior, który potrzebuje pomocy w zrobieniu zakupów, a także każda osoba gotowa pomagać, może wypełnić taki formularz i zostawić w skrzynce. Obie grupy mogą też się zgłosić za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta sieci Biedronka dzwoniąc pod numer 22 205 33 00.