Tygodniki konserwatywnej opinii mają się lepiej, choć „Polityka” również. Gorzej ma się tygodnik „Newsweek”.
Jak informuje gosc.pl, „Gość Niedzielny” jest liderem sprzedaży na rynku tygodników opinii.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, „GN” w kwietniu sprzedał się średnio w liczbie 134 370 egzemplarzy. Do kwietnia ubiegłego roku oznacza to spadek o 2,24 procent.
Drugie miejsce zajęła „Polityka”, uzyskując 8,91 procent wzrostu w stosunku do wyników z 2015 roku.
Trzecie miejsce osiągnął „Newsweek”, z wynikiem 108 679 egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,18 procent.
Czwarte miejsce przypadło tygodnikowi „W Sieci”, który poprawił wynik o 1,34 procent.
Piątą lokatę zajął tygodnik „Do Rzeczy”, po wzroście aż o 20,24 procent, sprzedając w liczbie 58 805 egzemplarzy.
Zobacz także: 5,6 MLN ZŁ STRATY WŁAŚCICIELA „GAZETY WYBORCZEJ”
Katarzyna B.