Klienci tego banku mogą mieć naprawdę ogromny problem. Szczególnie ci, którzy planują swoje życie od pierwszego do pierwszego. Przeczytaj i poznaj szczegóły kolejnej afery bankowej!
Okazuje się, że wszyscy klienci, którzy mają konto w tym banku mają poważny problem. Od soboty 16 listopada wszystkie płatności w Idea Bank są księgowane podwójnie! Zapłaciłeś 50 złotych w restauracji? Z konta masz naliczone 100 zł! Gorzej, jak wydasz na przykład comiesięczne opłaty 400 zł z twojego konta jest potrącane 800 złotych. To jest naprawdę makabryczne!
Prace naprawcze rozpoczęły się we wtorek, ale nie wiadomo, kiedy awaria zostanie usunięta, a pieniądze wrócą na konta. O całej aferze poinformowali klienci Idea Banku. To od wtorkowego popołudnia donoszą, że z ich kont znika dwa razy więcej pieniędzy, niż wydali. Choć problem zaczął się już w sobotę, to początkowo nikt tego nie zauważył. Ale jak po pewnym czasie klientów zaczął niepokoić alarmująco niski stan ich kont, to okazało się, że wszystkie płatności (zarówno kartą, przelewem, jak i wypłaty z bankomatu) były pobierane podwójnie. Poszkodowani nie kryją swojego oburzenia.
Klienci Idea Banku mówią: „Skandal! Na koncie miałam pieniądze, a wchodzę i 0 zł!!! Zero jakiejś informacji, zero niczego! Telefony nieczynne, zero kontaktu!”, a także: „Jedna płatność karta za towar. Z wpływu kilku tys. mam na koncie 0 bo….”. Nie dziwimy się, że taka sytuacja może irytować klientów tego banku. Wydajesz 500, płacisz tysiąc. Nie jest to z pewnością powód do zadowolenia.
ZOBACZ: Udusił córkę milionera w trakcie seksu. „Lubię jak jest ostro!”
Jakie jest stanowisko banku? „W wyniku błędu zostały podwójnie zaksięgowane na rachunkach klientów rozliczenia transakcji płatniczych dokonanych przez klientów w okresie weekendowym tj. 16-18 listopada 2019 r. przyczyna błędu została zdiagnozowana, aktualnie Bank pracuje nad jej jak najszybszym rozwiązaniem. Wszystkie przypadki podwójnego księgowania zostaną usunięte z systemu dzisiaj do końca dnia – zostaną wprowadzone korekty błędnych transakcji na rachunkach klientów. Przepraszamy klientów za wszystkie niedogodności”.
Źródło: bankier.pl