Kuba Wojewódzki przez wielu jest nazywany Królem TVN-u. Jego program „Kuba Wojewódzki” od kilku lat jest jednym z najbardziej popularnym programów rozrywkowych. Pomimo upływu lat widzowie wciąż chcą go oglądać i zachwycać się jego poczuciem humoru!
Kuba Wojewódzki dał się poznać już w „Idolu” jako ironiczny juror, pełen sarkazmu i dowcipu. Zaraz po „Idolu” dostał swój autorski program w telewizji Polsat, a po kilku latach przeszedł do konkurencyjnej stacji TVN-u. Również brał kilka razy w różnych kampaniach reklamowych: artykułów spożywczych, czy sieci komórkowej.
Nic więc dziwnego, że Kuba Wojewódzki będzie do końca życia odcinał kupony od swojej popularności. Jednym z tych kuponów jest zupełnie nowy biznes, który rozkręca razem z Konradem Stachurskim. Mężczyźni otwierają nową agencję influencerów. Będą opiekować się profilami w mediach społecznościowych takich gwiazd jak: Magda Gessler, Antek Królikowski, Michał Żebrowski czy Anna Mucha.
Jak mówi współwłaściciel nowej agencji Konrad Stachurski: „Król TVN na FB to w pełni autorskie wyjątkowo silne kanały, które w sumie docierają każdego dnia do 2 mln osób – to dziś niejednokrotnie więcej niż popularne telewizyjne show w prime time. Połączyliśmy nasze doświadczenia, talent, kontakty i upór w realizacji stawianych celów – wyszła z tego agencja influencer marketing”.
ZOBACZ: Mateusz Morawiecki spotkał się z Danielą Sową. Poruszające wyznanie premiera
Konrad Stachurski dodaje, że: „jeszcze kilka dni temu nikt nie kojarzyłby nazwiska Żebrowski czy Królikowski z obszarem influencerskim. A my pokazujemy, że to możliwe. To kameralny koncept butikowy. Nasze „biuro” to laptop, WiFi, telefon z kontaktami i kreatywne podejście. Plus nasi partnerzy. Reprezentujemy ich wyłącznie w przestrzeni social mediów –
Źródło: Wirtualne Media