Coraz więcej Polaków zgłasza ZNIKNIĘCIE pieniędzy z konta! Bank odpowiedział, czy zwróci pieniądze.

Tysiące klientów MBanku straciło pieniądze. Bank potwierdził problem. Co się stało.

-Klienci mBanku, którzy dokonywali w ostatnim czasie płatności, zorientowali się, że na ich rachunkach brakuje pieniędzy. To błąd – przyznaje mBank. 

Awaria w mBanku. Klienci logujący się na swoje konta bankowe zauważyli, że ich saldo się nie zgadza. Po dokonaniu płatności lub wypłacie gotówki z bankomatu bank dwukrotnie pobierał środki z konta. Przez dłuższy czas nie dało się wyjaśnić sprawy poprzez infolinię – godzinami nikt nie odpowiadał.

Wobec takich wydarzeń klienci zaczęli masowo pisać o spawie w internecie. Mbank chwilę przed godziną 22 potwierdził, że wystąpił błąd i wkrótce zostanie on naprawiony. Kiedy klienci otrzymają zwrot swoich środków? Bank potwierdził, że…

środki będą zwracane klientom najszybciej jak to możliwe. Wielu nie wie jednak, czy operacja potrwa kilka godzin czy kilka dni. Może chodzić o tysiące klientów w całym kraju. Jak mówi nasza rozmówczyni widokiem ujemnego stanu konta była przerażona.

Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami.Przepraszamy za ten błąd.Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe.

Posted by mBank Polska on Monday, February 15, 2021

-Poszłam zrobić małe zakupy. Nagle okazało się, że podczas płatności wystąpiła odmowa. Próbowałam kilka razy. W końcu zapłaciłam gotówką i od razu weszłam do aplikacji bankowej. Tam moim oczom ukazało się ujemne saldo konta. Infolinia nie działa. Dopiero dziś ok. 22.30 udało mi się dodzwonić i uzyskać informację – mówi pani Justyna.

 

Komentarze