mężem

Miłosne igraszki z mężem omal jej nie zabiły! Była uczulona na (…)!

Fatalnie w skutkach mógł zakończyć się małżeński seks dla 46-latki z USA. Mieszkanka Baltimore nabrała ochoty na miłosne igraszki ze swoim mężem. Chwilę później bardzo źle się poczuła i trafiła do miejscowego szpitala. Lekarze szybko postawili diagnozę.

Kobieta doznała silnej reakcji alergicznej po seksie ze swoim mężem. Bezpośrednią przyczyną takiego stanu były antybiotyki, które przyjmował mężczyzna. Kobieta była na nie uczulona! Ustalili to lekarze ze szpitala w Baltimore, do którego Amerykanka się zgłosiła. Chwilę po zakończeniu miłosnych igraszek 46-latka dostała silnych zawrotów głowy, biegunki i wysokiej temperatury. Miała również bardzo niskie ciśnienie krwi. Początkowo podejrzewano, że może to być sepsa, jednak dokładna diagnoza rozwiała wszelkie wątpliwości.

 

 

 

46-latka doznała silnego wstrząsu anafilaktycznego wywołanego przez medykamenty jakie przyjmował jej mąż. Mężczyzna leczył silną infekcję bakteryjną przy pomocy antybiotyku, w którego składzie znajdowała się penicylina. Kobieta była na nią uczulona. Medycy ustalili, że antybiotyk znajdował się w płynach ustrojowych mężczyzny i podczas stosunku dostał się do jej organizmu. Po krótkiej hospitalizacji 46-latka została wypisana do domu, a jej życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Lekarze zalecili pacjentce, by przez około tydzień po zakończeniu przez męża antybiotykoterapii powstrzymywała się od kontaktów seksualnych.

 

 

ZOBACZ TAKŻE:Seksownie tańczyła w swoim pokoju. Nagle przez drzwi do jej pokoju wpadł… [VIDEO]

 

 

źródła: dailyamail.co.uk, foto pixabay.com

 

Komentarze