Nowa kampania KUPUJ POLSKIE

W wywiadzie dla Telewizji Polskiej 24 Piotr Barełkowski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorców, wyjaśnia cel kampanii KUPUJ POLSKIE, którego głównym celem jest promowanie polskich firm i polskich produktów.

— W wielu branżach polskim firmom trudno jest konkurować z zagranicznymi, za którymi stoi wielki kapitał. Tych przywilejów nie otrzymywały firmy polskie. Dodatkowo bardzo często jakość polskich produktów jest znacznie lepsza, niż jakość oferty zagranicznych producentów, co szczególnie dobrze widoczne jest w branży spożywczej, która jest bohaterką pierwszej edycji kampanii KUPUJ POLSKIE – powiedział Piotr Barełkowski.

Jak wyjaśnia Barełkowski, projekt ruszył 15 maca, a spoty można zobaczyć m.in. w TVN i TVP. Twarzą kampanii jest Damian Kordas, zwycięzca programu MASTERCHEF w TVN, a towarzyszy mu Zosia Barełkowska. W edycji spożywczej projektu udział wzięły polskie podmioty: OSM ŁOWICZ z mlekiem 3,2%, firma ANITA z pierogami owocowymi, Victoria Cymes ze świeżymi sokami oraz sieć CHATA POLSKA.

Komentarze