OTO NAJLEPSZE i banalnie proste ćwiczenie na PŁASKI BRZUCH! Zobacz, jak je wykonać!

OTO NAJLEPSZE i banalnie proste ćwiczenie na PŁASKI BRZUCH! Zobacz, jak je wykonać!

Oto najlepsze, a przy tym wyjątkowo proste ćwiczenie na płaski brzuch! Regularne wykonywanie go przynosi świetne efekty. Jak wykonać je poprawnie?

Podczas domowej kwarantanny powinniśmy zadbać o odpowiednią ilość ruchu fizycznego. Przede wszystkim ze względu na nasze zdrowie. Do codziennego treningu warto wpleść ćwiczenia na partie brzucha, jest ich wiele, jednak to które Wam dziś pokażemy przynosi świetne rezultaty. Jak wykonać je poprawnie?

 

ZOBACZ TAKŻE; Uwaga kierowcy! Szykują się zmiany w przepisach drogowych. Musisz o nich wiedzieć!

 

Jednym z lepszych, lecz często zapominanych i niedocenianych aktywności angażujących partie mięśni brzucha jest tak zwany „plank”, czyli deska. To ćwiczenie przy regularnym stosowaniu przynosi naprawdę świetne efekty. Ponadto ćwiczenie wzmacnia też inne partie ciała. Im dłużej osoba trenująca je wykonuje, tym większe ma wrażenie, że pozostałe ćwiczenia są po prostu lżejsze. Wielu aktywnych fizycznie rezygnuje z ćwiczenia plank, ze względu na jego statyczny charakter. Ćwiczenie polega na tym, że należy pozostać bez ruchu przez określony czas. Wiele osób zniechęca fakt, że nie są do niego potrzebne żadne obciążenia.

 

Korzyści z ćwiczenia.

Osoby, które regularnie wykonują to ćwiczenie wydają się silniejsi, poruszają się lepiej, a także mają o wiele wytrzymalsze mięśnie brzucha.

 

Prawidłowe wykonanie.

Plank jest świetnym przykładem na to, jak można napiąć całe ciało począwszy od ramion aż po same łydki. Aby wykonać to ćwiczenie w stu procentach poprawnie należy pamiętać o kilku niezbędnych elementach. W pierwszym kroku należy położyć się na ziemi na brzuchu, oprzeć górną część ciała na łokciach, ściągnąć ramiona i łopatki w dół. W następnej kolejności należy spiąć mięśnie pośladkowe i wyprostować kolana. Dopiero na sam koniec należy spiąć mięśnie brzucha i pozostać w takiej pozycji, nie rozluźniając mięśni. Bardzo ważną kwestią jest także położenie szyi, należy trzymać ją neutralnie, a wzrok skierować w dół. Warto pamiętać także o prawidłowym oddechu.

 

Poniższy filmik na pewno ułatwi Wam to ćwiczenie:

 

fot. pixabay



Komentarze