Mamy ambicje stworzenia globalnej marki – mówi prezes spółki LPP właściciela marki Reserved Marek Piechocki. I ma plan, jak tego dokonać.
Największy polski koncern odzieżowy, LPP, do którego należą marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, ma ambitne plany rozwoju. Prezes koncernu, Marek Piechocki, poinformował, że celem jest zbudowanie globalnej rozpoznawalności marki Reserved i bycie jedną z pięciu największych firm odzieżowych w Europie, obok Inditex, Hennes & Mauritz, czy Marks & Spencer.
Już teraz sieć obecna jest 18 krajach Europy, Afryki i Azji. A do końca 2017 r. ma otworzyć salony w czterech kolejnych: w Serbii, Białorusi, Kazachstanie i Wielkiej Brytanii. We wrześniu tego roku otwarty zostanie salon na prestiżowej londyńskiej ulicy Oxford Street.
Trzy lata czekaliśmy na lokal, który spełni nasze oczekiwania. W Mediolanie poszukujemy miejsca już czwarty rok. Musimy to robić, bo mamy ambicje stworzenia marki globalnej – powiedział Piechocki w rozmowie z Rzeczpospolitą.
Koncern myśli również o wejście na rynek Chiński, ale z racji tego, że Chińczycy kupują tylko brandy, sieć polskich sklepów, musi najpierw podbić Londyn, aby móc myśleć o wschodzie.
Największym wyzwaniem firmy jest niedobór wykwalifikowanych pracowników. Do końca 2018 r. LPP ma zamiar zatrudnić około 1000 osób, w tym informatyków, kupców i projektantów.
Źródło GAZETA.PL
MM