Zawirowania sprzedażowe w Polsce nie odpuszczają. Od wielu miesięcy przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko branżowej konkurencji, ale również malejącej wartości pieniądza czy po prostu zmiennym oczekiwaniom potencjalnych Klientów. Przeciętny konsument dzisiaj jest zdecydowanie mniej skory do wydawania ciężko zarobionych pieniędzy. Nie oznacza to jednak, że firmy powinny rezygnować z działań marketingowych. Przeciwnie! Znajdując się w trudnym okresie, nie można sobie pozwolić na całkowite wypadnięcie z obiegu. W tym artykule podpowiemy Ci, jak dobrze promować markę, żeby móc czerpać z niej korzyści finansowe nie tylko teraz, ale także w przyszłości. Chwytaj za notes. To naprawdę cenne porady!
Postaw skuteczność na pierwszym miejscu. Wyszukiwarka Google to gwarantuje!
Rozpisując nową strategię reklamową na zastoju sprzedażowego, musisz wziąć pod uwagę tylko sprawdzone w boju rozwiązania. To nie czas na eksperymenty i wybór nieskutecznych metod. Tym bardziej, że liczy się każda wydana złotówka. Ta dobrze zainwestowana może wrócić do Ciebie z większą siłą. Od lat za najlepszy kanał marketingowy uznaje się wyszukiwarkę Google. Oferowana przez amerykańskiego giganta usługa również w dobie zawirowań rynkowych idealnie wywiązuje się ze swojego zadania. Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads nadal mogą pochwalić się ogromnymi zasięgami czy możliwością sprowadzania na firmowy portal rzeszy nowych Klientów. Zwłaszcza, jeśli skorzystasz z pomocy doświadczonych ekspertów. Możesz ich znaleźć w Agencji AFTERWEB, zajmującej się promocją w Google już od ponad dekady. Dlaczego warto zwrócić się do właśnie takich osób? Współpraca z wykwalifikowanymi specjalistami oznacza dla Twojej marki gwarancję rzetelności oraz sposobność do wykorzystania największych zalet wyszukiwarki. A mówimy tutaj przede wszystkim o milionowych odsłonach i budowaniu wizerunku prawdziwego lidera reprezentowanej przez Ciebie branży.
Źródło:https://afterweb.pl/
Solidny fundament pod rosnącą sprzedaż. Dlaczego warto zacząć pozycjonowanie stron?
Jeżeli po raz pierwszy słyszysz o marketingu w wyszukiwarce Google, prawdopodobnie w tym momencie zadajesz sobie bardzo ważne pytanie: czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron oraz czym dokładnie różni się organiczna wspinaczka na szczyt rankingu od reklamy płatnej. Na oba pytania znajdziesz odpowiedź w tym artykule. Szeroko pojęte działania SEO to nic innego, jak mozolna budowa pomnika. Trwałego, posiadającego solidne fundamenty. Należy tutaj podkreślić, że pozycjonowanie firmowych portali to metoda promocyjna wyłącznie dla cierpliwych osób. To ze względu na czas oczekiwania na pierwsze, realne efekty. W zdecydowanej większości przypadków SEO pozytywnie Cię zaskoczy po kilku lub kilkunastu tygodniach. Dzięki Google Ads możesz liczyć na niemalże natychmiastowy efekt. Dlaczego więc warto postawić na organiczny ranking? Przede wszystkim ze względu na wcześniej wspomnianą trwałość. Przedsiębiorstwa docierające na szczyt zestawienia Google, korzystają z jego potencjału przez naprawdę długi czas. Zwłaszcza, jeśli pieczę nad Twoim SEO sprawują wykwalifikowani profesjonaliści.
„Dotarcie na pierwsze pozycje organicznego rankingu Google to długotrwały proces, jednak może on przynieść równie długotrwałe efekty. Decydując się na SEO musisz wiedzieć, że dzięki obecności na wysokich lokatach zestawienia, zyskasz nie tylko popularność wśród potencjalnych Klientów. To także krótka droga do maksymalizacji dotychczasowych zysków czy budowaniu wizerunku eksperta branży. W trakcie pozycjonowania przemodelujesz również stronę internetową. Będzie ona bardzo intuicyjna i gotowa do przejęcia roli sprawnego narzędzia sprzedażowego.”
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Imponujące efekty tu i teraz. Google Ads to metoda dla niecierpliwych przedsiębiorców
A co jeżeli powiemy Ci, że na wykorzystanie zalet wyszukiwarki Google nie musisz czekać tych kilka tygodni? Doskonale wiemy, że cierpliwość popłaca, jednak w dobie zawirowań sprzedażowych naprawdę ciężko znaleźć przedsiębiorców, którzy są skłonni poczekać kilkadziesiąt dni na pierwsze efekty reklamy. I to właśnie z myślą o takich osobach powstała dedykowana usługa Google Ads, doceniana na całym świecie przez najbardziej wymagających reklamodawców. Ale do brzegu… Olbrzymią zaletą kanału płatnego jest stuprocentowa mierzalność oraz pełna kontrola nad promocją brandu. Mowa tutaj nie tylko o wydatkach dziennych czy miesięcznych, ale również o słowach kluczowych czy nawet o formacie emitowanego przekazu marketingowego. Google świetnie zdaje sobie sprawę z ogromnej różnorodności przedsiębiorstw. W usłudze Ads masz więc możliwość uruchomienia standardowej reklamy tekstowej, reklamy graficznej, produktowej lub wideo. Panel otwiera się także na efektywne promowanie aplikacji mobilnych czy wizytówek Google Maps. Dzięki temu dosłownie każdy właściciel firmy znajdzie w panelu administracyjnym najlepszy dla siebie marketing.
Zapewne zastanawia Cię teraz, gdzie wyświetla się reklama Google Ads, skoro to pozycjonowanie stron internetowych nakierowane jest na maksymalną ekspozycję i budowę ogromnych zasięgów? Taka odpowiedź może zadowolić wielu przedsiębiorców – płatne linki ukazują się tuż nad bądź tuż obok organicznych wyników wyszukiwania. W praktyce oznacza to, że płatne linki zawsze będą w zasięgu wzroku potencjalnego Klienta. To dlatego tak istotne jest stworzenie efektywnej kampanii!
Pozycjonowanie stron i Google Ads to najefektywniejsze połączenie dla każdej z firm!
Oczywiście pod warunkiem, że obie formy reklamy zostaną stworzone na mistrzowskim poziomie! Samodzielna wspinaczka na szczyt rankingu Google bądź nieskuteczne tworzenie reklam w Ads raz na zawsze mogą przekreślić Twoje szanse na finansowy sukces. To właśnie dlatego warto poprosić o pomoc doświadczonych specjalistów. A może zdecydujesz się na połączenie? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby jednocześnie uruchomić organiczne pozycjonowanie stron i kampanię płatnych linków. Na czas budowania pozycji w bezpłatnym rankingu warto zaprezentować się w sekcji płatnych wyników. Wówczas prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo ani na sekundę nie zniknie z pola widzenia potencjalnych Klientów.
ARTYKUŁ PARTNERA