Biedronka wychodzi ze wspaniałą inicjatywą. Dyskont spożywczy planuje rozdać bony na zakupy za darmo jednej z grup społecznych.
Co czwarty Polak ukończył 60 lat. Sytuacja materialna grupy społecznej osób starszych jest często bardzo trudna. Aby przeciwdziałać ubóstwu i niedożywieniu oraz wykluczeniu społecznemu sieć sklepów Biedronka wychodzi ze świetną inicjatywą. Największa sieć handlowa w kraju i jej Fundacja planuje rozdać bony za darmo seniorom, które poprawią ich komfort życia. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza w obecnej sytuacji.
W tym roku dyskont planuje przeznaczyć na ten cel aż 50 mln zł, a w kolejnych – do 20 mln euro. Pierwszym projektem fundacji będą karty przedpłacowe na zakupy, które trafią do 10 tys. osób starszych.
25-lecie Biedronki jest dla nas dobrą okazją, by podziękować polskiemu społeczeństwu za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni i by wzmocnić nasze zobowiązania społeczne. – tłumaczy Pedro Soares dos Santos, Prezes Zarządu Grupy Jeronimo Martins.
ZOBACZ TAKŻE: Jesteś kierowcą?! Szykuje się REWOLUCJA w przepisach! Już niedługo…
fot. facebook
źródło: biedronka