Szybko zrzucisz 3-4 kilogramy! Wystarczy, że…

Na przestrzeni paru ostatnich lat możemy zauważyć przemijające, cykliczne mody na coraz to wymyślniejsze i bardziej ortodoksyjne diety, treningi czy protokoły suplementacyjne.

 

Cóż, niejednokrotnie zachowania tego typu zakrawają wręcz na zachowania nierozsądne, czy graniczące z niezdrowymi, mogącymi prowadzić do upośledzenia tolerancji określonych składników pokarmowych.

 

 

Szybko zrzucisz 3-4 kilogramy! Wystarczy, że…

 

 

Jeśli chcemy schudnąć, powinniśmy zadbać przede wszystkim o regularność spożywanych posiłków. Warto sięgać po 5-6 mniejszych porcji dziennie. Zamiast stosować drastyczne głodówki, skupmy się na jedzeniu co 2-3 godziny. To jedyny sposób na podkręcenie metabolizmu. 

 

 

Kojarzycie powiedzenie: „Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi”. Dzień zawsze zaczynaj od pełnowartościowego śniadania. Mimo wszystko, nie rezygnuj również z kolacji. Jedz ją najpóźniej 2,5 godziny przed snem. Zjedzenie drugiego śniadania i podwieczorku w postaci małych posiłków ma jedną wielką zaletę: zapobiega większym spadkom poziomu cukru we krwi, skutkującym wywołaniem uczucia głodu.

 

 

Ruszaj się! Każdego dnia staraj się uprawiać sport, wychodzić na dwór, biegać lub pływać. Dzięki temu zachowasz szczupłą i zgrabną sylwetkę. Warto ćwiczyć również tabatę, która skutecznie poprawia krążenie, podkręca nasz metabolizm, dzięki czemu szybciej chudniemy. 

 

 

Zdjęcie: Pixabay

Zobacz również: Poruszające wyznanie Dawida Woskaniana nt. zespołu Tourette’a

Źródło: Portal ABC Zdrowie, Facebook, Strona Anny Lewandowskiej



Komentarze