NIEBEZPIECZNE słodycze! DWULATEK zjadł CUKIERKA i zaczął się DUSIĆ bo…

słodycze

Słodycze mogą być niebezpieczne i chodzi nie tylko o kwestie zdrowotne.

Każde dziecko lubi słodycze, a my jako dorośli, nie odmawiamy maluchom tej przyjemności. Tak samo było z dwulatkiem ze Strzelina.

22 maja policjanci znajdowali się w budynku przy ul. Grota Roweckiego. Nagle usłyszeli krzyki kobiety, że dziecko się dusi.

„Matka była w szoku, nie wiedziała co robić. Natychmiast na pomoc ruszył funkcjonariusz mł. asp. Artur Ozymko, który pobiegł za kobietą. W jej mieszkaniu na rękach starsza kobieta trzymała dziecko, które nie oddychało i było zupełnie sine. Policjant zachował zimną krew i natychmiast przystąpił do udzielania malcowi pierwszej pomocy.”

 

Jak się okazało, chłopiec jadł cukierka i zadławił się papierkiem. Na szczęście w wyniku akcji policjanta wypluł papierek i zaczął swobodnie oddychać.

Ta historia pokazuje, że dając dziecku słodycze czy inne produkty, powinny być one dostosowane do wieku dziecka i odpowiednio podane. W przeciwnym razie, nawet cukierek może przyczynić się do tragedii.

Czytaj także: SZCZĘŚCIE zaczyna się od… ŚNIADANIA! Jeśli NIE zjesz śniadania, to w Twoim ORGANIZMIE wytworzy się…

 

źródło: policja.pl

Przerażająca historia. Gdyby nie 5-letni bohater oni by już nie żyli

Chłopiec znalazł rodziców nieprzytomnych w czwartek rano w Middletown. Przerażony. 5-latek szybko wybiegł z mieszkania, żeby sprowadzić pomoc. Kiedy dotarł do dziadka powtarzał: „Mamusia i tata nie żyją, mama i tata nie żyją!”

 

Jego dziadek Kenny Currey powiedział, że kiedy wbiegł do domu przeraził się. Para przedawkowała heroinę.

 

Policja po przybyciu do mieszkania zastała dwie nieprzytomne oraz 3-miesięczną siostrę chłopca. Dziecko płakało, było przerażone. „Ten 5-letni dzieciak, bohater, uratował dziś 3 życia. Jak coś może być tak niesamowite i smutne zarazem?”

 

Ojciec odzyskał przytomność po jednej dawce Narkana, leku stosowanego do odwrócenia heroiny i innych przedawkowania opiatów. Matka natomiast otrzymała siedem dawek leku i nieprzytomna została przetransportowała do szpitala.

 

Po incydencie policjanci przywieźli 5-letniego chłopca i jego siostrę na komistariat i dali chłopcu odznakę za jego odwagę. Dzieci są teraz pod opieką swojej babci.

 

Nieodpowiedzialni rodzice zostali aresztowani i oskarżeni o stworzenie sytuacji zagrożenia dla dzieci oraz nieodpowiedzialne zachowanie.

 

Źródło: cnn.com
kd