Od przyszłego tygodnia klienci sklepu Lidl będą mogli skorzystać z nowego, rewolucyjnego rozwiązania jakie przygotował dla nich dyskont. Sprawi ono, że zakupy będą jeszcze łatwiejsze.
Sieć sklepów Lidl wdraża nowoczesne rozwiązanie. Dzięki niemu zakupy staną się jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze, zwłaszcza w okresie zagrożenia epidemicznego. Od przyszłego tygodnia klienci wszystkich sklepów sieci Lidl na terenie całej Polski będą mogli korzystać z usługi Lidl Pay. Do tej pory z funkcji tej można było skorzystać jedynie w 1/3 placówek w całej Polsce.
ZOBACZ TAKŻE: Rząd szykuje nowe świadczenie dla rodzin! 500+ nie będzie jedynym!
Usługę Lidl Pay dyskont spożywczy wprowadził już w marcu, jednak dostępna była ona tylko w 200 z 700 sklepów na terenie całej Polski w ramach fazy testowej. Podczas niej, rozwiązanie udostępniono wyłącznie pracownikom firmy i ich rodzinom. Teraz Lidl Pay wychodzi z okresu próby i udostępnia innowacyjne rozwiązanie szerszej liczbie odbiorców.
Jak korzystać z Lidl Pay?
Za pomocą nowej funkcji klienci zapłacą w dyskontach sieci przy pomocy swojego smartfonu. Bez konieczności dotykania banknotów oraz bez wprowadzania numeru PIN na terminalu płatniczym. Dodatkowym atutem rozwiązania – względem konkurencyjnych, znanych systemów płatniczych Google Pay i Apple Pay jest także przyspieszenie całego procesu wykonywania transakcji.
– Lidl Pay to nowa funkcjonalność dedykowana użytkownikom aplikacji Lidl Plus, która pozwala zaoszczędzić czas przy kasie, poprzez dodanie do aplikacji karty płatniczej. W efekcie skanując kartę Lidl Plus czytnikiem w strefie kas, jednocześnie naliczane są rabaty oraz dokonywana jest płatność.
Funkcjonalność ta będzie dostępna tylko dla użytkowników aplikacji Lidl Plus. By korzystać z tego rodzaju płatności, klienci będą musieli zdefiniować kod PIN lub odcisk palca (touch ID), a następnie dodać kartę płatniczą. – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Skusicie z nowej usługi sklepu? 🙂
źródło: wiadomoscihandlowe.pl.
fot. pixabay