„Dzień Dobry TVN” i „Pytanie na Śniadanie” to dwa ulubione przez Polaków programy śniadaniowe.
Nie jest tajemnicą, że „Dzień Dobry TVN” oraz „Pytanie na Śniadanie” konkurują ze sobą i walczą o widza. W miniony poniedziałek swój debiut w DDTVN miała Małgorzata Rozenek i Krzysztof Skórzyński. Zastanawiano się zatem, czy celebrytka przyciągnęła więcej widzów do programu w TVN.
Przed udziałem Małgorzaty Rozenek w programie pojawiło się wiele negatywnych komentarzy. Jednak już po pierwszym wydaniu DDTVN z celebrytką okazało się, że całkiem dobrze sobie poradziła [zobacz tutaj].
Natomiast jeśli chodzi o wyniki oglądalności, to jak podaje serwis Wirtualne Media, w rankingu zwyciężyło jednak „Pytanie na Śniadanie”:
Średnia widownia „Dzień dobry TVN” w tym dniu wyniosła 313 tys. osób przy 6,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ (…)
„Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego przegrało walkę o widza z konkurencyjnym magazynem Dwójki – „Pytaniem na śniadanie”. Morning-show TVP2 w poniedziałek przyciągało przed telewizory średnio 335 tys. osób, co przełożyło się na 7,32 proc. udziału.*
Wynik ten nie odbiega od średniej oglądalności programów śniadaniowych. W pierwszym półroczu 2022 roku „Pytanie na Śniadanie” miało 385 tys. osób widzów, co stanowi 7,50% udziału w rynku. Z kolei „Dzień Dobry TVN” zgromadzało średnio 380 tys. osób, co dawało 7,36% udziału.
Tym samym udział Małgorzaty Rozenek jak na razie nie wpłynął na wyniki oglądalności. Czy wpłynie, czas pokaże. Z pewnością trudno jednak wyciągać wnioski po kilku dniach od debiutu celebrytki jako prowadzącej DDTVN.
>>>Policjant do Ukraińca: „Jak ci się nie podoba, to wyp*** na Ukrainę!” (VIDEO)
cyt. wirtualnemedia.pl