Każdemu z nas zdarzy się zamówić jedzenie. Od dzisiaj dostawy będą wyglądać zupełnie inaczej.
Jeden z największych serwisów świadczących usługi dowozu jedzenia zmienia swoją politykę. Sprawdź, jak zmieni się sposób dostawy i jakie ograniczenia czekają cię w związku z epidemią.
W czasie, gdy w Polsce coraz więcej osób jest zarażonych koronawirusem pracodawcy starają się chronić swoich pracowników. Część z nich może pracować zdalnie, jednak nie kurierzy, którzy dostarczają nam zamówione jedzenie. Dla nich też jest rozwiązanie.
Portal pyszne.pl, jeden z liderów na rynku dostawców postanowił zmienić zasady dostarczania zamówień. Teraz dostawa będzie odbywać się całkowicie bezkontaktowo i dotyczy to wszystkich dostępnych w serwisie restauracji.
Jak to wygląda w praktyce?
W praktyce nie będziemy już mogli zobaczyć kuriera i uciąć sobie z nim pogawędki. Osoby dostarczające jedzenie mają obowiązek zostawić je nam pod drzwiami i zadzwonić dzwonkiem. Wszystko po to, aby ograniczyć kontakt z osobami potencjalnie zarażonymi, zarówno jeśli chodzi o kurierów, jak o klientów.
Nowa polityka wyeliminuje także niektóre możliwości płatności. Chodzi oczywiście o płatność przy odbiorze, zarówno za pomocą karty, jak i gotówki. Ta druga jest o tyle bardziej niebezpieczna, że wirus może także utrzymywać się na powierzchni banknotów i monet.
ZOBACZ: W Tajlandii bez TURYSTÓW to MAŁPY robią coś strasznego! (VIDEO)
O higienę dostawców także nie powinniśmy się martwić. Przechodzą oni specjalne szkolenia z zasad bezpieczeństwa. Firma wyposaża ich w specjalne urządzenia do higieny, a także dostarcza antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk. Innowacyjnym rozwiązaniem objęto wszystkie kraje europejskie.