Żabka ma spore ambicje. Chce stopniowo przyśpieszyć ekspansję i tylko w tym roku otworzyć 430 sklepów w Polsce.
W 2016 r. sieć zwiększyła się o 430 sklepów, w 2017 r. ma być więcej. Będziemy stopniowo zwiększać tempo ekspansji, nie będzie żadnych wielkich skoków – powiedział na konferencji Suchański.
W ubiegłym roku pod szyldem Żabki działało 4600 placówek. Wszystkie jako niezależne sklepy połączone franczyzą. Nowa strategia firmy zakłada skoncentrowanie się na dużych miastach. Osiedlowe Żabki zmiany przechodzą nie tylko w dokumentach. Od ubiegłego roku sieć pracuje nad nowym wizerunkiem. To dlatego klasyczne logo z uśmiechniętym zwierzakiem, zastępowane jest nowoczesnym, minimalistycznym designem. Nowa strategia Żabki polega na otwarciu się na „klientów w biegu”. W związku z tą koncepcją zmieniono asortyment. Pojawiło się więcej dań gotowych, przekąsek i napojów na wynos. W ubiegłym roku mówiło się także o darmowym wi-fi w każdym sklepie.
Źródło Radio Zet
MM