Reklama dźwignią handlu, często im bardziej kontrowersyjna, tym więcej mówimy na temat danego produktu, ale tego chyba po światowej sieci fast foodów McDonald’s nikt się nie spodziewał.
Media i ulice przepełnione reklamami, dlaczego więc nie spróbować czegoś nowego, określanego mianem internautów, kontrowersyjnego. Reklamodawcy światowej sławy restauracji fast food McDonald’s wpadli na pomysł wykorzystania restauracji, jako pocieszenia w żałobie po stracie ojca.
W tym krótkim spocie reklamowym łatwo odczytać pewną historię. Smutny przez większość reklamowego czasu chłopiec, rozmawia z matką o nieżyjącym ojcu, a uśmiech na jego twarzy pojawia się dopiero w momencie otrzymania zestawu McDonald’s.
Reklama miała na celu wzruszenie i pokazanie konsumentom siły produktów McDonald’s, ale jednogłośnie możemy stwierdzić, że zamiast wzruszająca jest po prostu niestosowna, a nawet żenująca.
źródło: youtube
fot.: pixabay
kg