Najnowsza książka Remigiusza Mroza pt. „Przepaść” już jutro (27.20.2021) ma swoją premierę. Tymczasem jedno z miast zablokowało reklamy powieści.
„Przepaść” Remigiusza Mroza to kryminał, którego akcja dzieje się w Tatrach. To tam znika młoda mieszkanka Warszawy:
Był to jej pierwszy wyjazd w góry, miała zamiar spędzić w nich tylko weekend, a w Zakopanem pojawiła się sama – mimo to wedle ustaleń policji szła czerwonym szlakiem w towarzystwie czterech mężczyzn.
Sprawę prowadzi Wiktor Forst, który odtwarza trasę dziewczyny z nadzieją, że odnajdzie ją żywą. Nie trafia na żadne poszlaki, odkrywa jednak w Tatrach coś, co rzuci nowe światło na zbrodnię sprzed lat…
– czytamy w opisie wydawcy.

>>>Tragiczny finał policyjnego pościgu. Trzy osoby nie żyją!
Okładka nawiązuje do tematyki powieści, jednak jeden z jej elementów spowodował zablokowanie reklamy. Jak napisał na Facebooku Remigiusz Mróz:
Tego się najstarsi górale nie spodziewali – miasto zablokowało nam reklamę w komunikacji miejskiej, bo okładka Przepaści obraża uczucia religijne.
Czyli kolejny level życia w Polsce osiągnięty. 😉
(Fot. Bartek Pussak).
Autor nie podał szczegółów. Jednak najprawdopodobniej chodzi o reklamy, które miały się znaleźć w warszawskich autobusach, tramwajach oraz metrze. „Obrażać” uczucia religijne miało to, że na okładce pojawił się… zakrwawiony medalik.
>>>Remigiusz Mróz i jego powieść pt. „Afekt”. Czy warto przeczytać?
