Sieć Lidl wprowadza rozwiązanie, które ma ułatwić zakupy w dobie pandemii.
Sklepy Lidl, tak jak inne placówki handlowe, zobowiązane są do przestrzegania zaleceń sanitarnych. W przypadku sklepów najbardziej dotkliwy jest limit klientów.
Często zdarza się widzieć spore kolejki i trzeba dosyć długo czekać – najpierw przed wejściem, a potem w kolejce do kasy.
Aby rozwiązać ten problem, Lidl postanowił wprowadzić nowe rozwiązanie łączące handel internetowy ze stacjonarnym. Jak donosi Business Insider, sieć właśnie przygotowuje pilotaż tego rozwiązania.
W myśl tego pomysłu, można będzie złożyć zamówienie przez stronę internetową. Pracownicy sklepu skompletują zamówienie, a klient odbierze je w wybranym Lidlu.
Nowe rozwiązanie ma zachęcić klientów do zakupów właśnie w Lidlu. Ważne jest też to, że osoby obawiające się zarażenia koronawirusem, nie będą musiały przebywać w sklepie i mieć kontaktu z innymi klientami.
Asortyment Lidla charakteryzuje się tym, że większość produktów marek własnych jest stale dostępna w ofercie. Tym samym większość bywalców zna i ma swoje ulubione produkty. A to z pewnością ułatwi dokonanie zakupów bez konieczności wizyty w sklepie. Dodatkowo – klienci unikną dwukrotnego stania w kolejce.
>>>Wielka wpadka TVP! Na plaży w Świnoujściu… (FOTO)
fot. lidl.pl
cyt. businessinsider