W związku z koronawirusem, który dotarł do Polski Lidl podął radykale kroki wobec swoich klientów.
Na całym świecie rośnie liczba przypadków zakażonych wirusem SARS-CoV-12 oraz przybywających zgonów. Rząd i przedsiębiorcy podejmują coraz to bardziej zaostrzone działania w walce z wirusem.
W związku z zamknięciem galerii handlowych, zaostrza się ruch w wolnostąjących sklepach. Wiele punktów dokłada wszelkich starań, aby robienie w nich zakupów przebiegało w najbardziej bezpiecznych warunkach.
Zmiany wprowadziła już sieć sklepów Biedronka. Lidl również zdecydował się chronić klientów przed koronawirusem. Sklep ogłosił już systematyczne dezynfekcje wózków i koszyków sklepowych, a także powierzchni typu: blaty, klamki, poręcze, klawiatury oraz terminale płatnicze.
Oto jakie dokładnie kroki podejmuje LIDL:
-Liczba klientów przebywających w sklepie zostanie ograniczona
-W każdym sklepie i biurze Lidl Polska dostępne są środki do odkażania, płyny antybakteryjne.
-W każdym sklepie i biurze Lidl Polska rozpowszechniana jest wiedza na temat prawidłowego mycia rąk.
-W sklepach emitowane będą komunikaty głosowe zachęcające do płatności bezgotówkowych i korzystania z kas samoobsługowych.
-W strefach kas zostaną zainstalowane przezroczyste osłony pleksi.
-Na podłogach wyznaczono linie kas, aby klienci zachowali bezpieczną od siebie odległość.
„Wszystkie braki w towarach będą na bieżąco uzupełniane tak, aby każdy klient mógł zrobić pełnowartościowe zakupy. Pozostałe zmiany w zakresie bezpieczeństwa mają być na bieżąco wymyślane i wprowadzane”– zapewnia rzecznik prasowy Lidl Polska.
ZOBACZ TEŻ:Brytyjscy turyści naśmiewają się z koronawirusa. Drwią z policji i obrzucają ich…[FILM]
Źródło:wizaz.pl
Źródło zdjęcia:YouTube