Telewizja Polska odmówiła emisji reklamy prezerwatyw znanej marki.
Zgodnie ze stanowiskiem, jakie przedstawiła Telewizja Polska, w emitowanych programach czy reklamach nie mogą pojawić się „sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich”. A za takie właśnie uznano reklamę prezerwatyw Durex.
Spot reklamowy jest emitowany w TVN i telewizji Polsat od 7 czerwca czyli Międzynarodowego Dnia Seksu >>>Zobacz też: Refleksje Małgorzaty Godlewskiej na temat seksu
Reklama pt. Głośni w łóżku ma bardzo zmysłowy i aluzyjny charakter. Słyszymy w niej zdania:
Lubię gdy jest tak cienka, że nie czuć jej na skórze.
Wolę… więcej nawilżenia.
Podoba mi się gdy przylega.
Największa najbardziej mi pasuje.
Na koniec pojawia się apel:
Rozmawiajcie o swoich potrzebach i bądźcie głośni w łóżku!
W spocie pojawiła się para gejów – Jakub i Dawid. Jak podaje portal Wirtualne Media właśnie ich obecność spowodowała odmowę TVP:
emisji spotu „Głośni w łóżku” odmówiło biuro reklamy Telewizji Polskiej. Z naszych informacji wynika, że powodem jest pokazanie w nim pary jednopłciowej.
Jakub i Dawid mówią o sobie: „Jesteśmy parą, która chce oswajać ludzi z widokiem dwóch kochających się chłopaków. 9 czerwca 2017 w Portugalii odbył się nasz ślub.”.
Gejowska para skomentowała całą sytuację na Twitterze:
Powstała pierwsza, polska reklama telewizyjna z parą nieheteronormatywną. Spot jest częścią kampanii marki Durex. Wielkie brawa dla firmy za pomysł, odwagę i dziękujemy za zaproszenie do projektu.
P.S. Zgadnijcie, która telewizja odmówiła emisji reklamy?
Wygląda na to, że Durex chce dotrzeć do nowych grup klientów, a TVP nie zamierza mu tego ułatwiać.
Czy Waszym zadaniem publiczna telewizja powinna emitować taki spot?
Polecamy: Cichopek zajrzała mężowi do spodni. To co tam zobaczyła, bardzo ją rozbawiło! (VIDEO)