Mata to urodzony w 2000 roku Michał Matczak – jeden z najbardziej popularnych polskich raperów. W swoich piosenkach podejmuje bieżące tematy polityczne i muzyk trafia ze swoimi spostrzeżeniami na podatny grunt.
Obecnie Mata ma ponad 2,8 miliona subskrypcji w serwisie YouTube i milion obserwatorów na Instargramie. Nic więc dziwnego, że nawet wielkie firmy chcą pozyskać rapera do współpracy.
Jak poinformowała sieć McDonald’s 18 października 2021 r. w restauracjach pojawi się nowe menu firmowane przez rapera. Również Mata na swoim profilu zamieścił spot „maka”.
Na razie nie podano szczegółów dań, jakie mają być w nowym menu, a internauci do tematu podchodzą w bardzo różny sposób:
Może zaproście Annę Lewandowską do współpracy, to przynajmniej doczekam bezglutenowego burgera w Polsce 😉
Już nie mogę się doczekać pardzo lubie piosenki maty😀❤
Y0 to totalny hit ja na pewno spróbuje 👍👍
No way hahahah 😂💙
– pisano w komentarzach na facebooku McDonald’s.
A co Wy sądzicie o pomyśle współpracy rapera z siecią fast foodów?