„Wiadomości” i „Teleexpress”, czyli jedne z najbardziej rozpoznawalnych programów informacyjnych TVP1, w maju straciły najwięcej widzów.
Jak podaje portal dziennik.pl, TVP konsekwentnie podważa jednak wyniki badań oglądalności od lat prowadzone przez Nielsena. Z najnowszych, majowych badań Nielsen Audience Measurement wynika, że „Wiadomości” oglądało zaledwie 2,3 mln widzów, czyli o ponad 700 tysięcy osób mniej niż w tym samym okresie rok temu. Udział w rynku flagowego serwisu informacyjnego TVP spadł poniżej 20 procent, co oznacza, że oglądał go co piąty widz zasiadający w tym czasie przed telewizorem.
Mniejszy spadek zanotował „Teleexpress”. W maju oglądało go 2,4 mln widzów, czyli o 680 tysięcy mniej niż rok temu.
Nie sposób nie zauważyć, iż co poniektórzy dziennikarze TVP zachowują się bardziej jak politycy. Mamy więc tego efekt.
Zobacz także: 5,6 mln zł straty właściciela „Gazety Wyborczej”
Natalia W.