Któż z nas nie pamięta świeżakomanii, która szerokim strumieniem rozlała się po całej Polsce? Dzięki niej poznaliśmy najmroczniejsze strony wielu osób, które gotowe były kraść, kłamać i manipulować w celu zdobycia upragnionych maskotek. Innymi słowy – akcja Biedronki była potężnym sukcesem marketingowym. Dlatego teraz czas na jej kontynuację i na następców świeżaków!
Sensacyjną informację podały „Wiadomości Handlowe”. Gang Świeżaków ma zostać zastąpiony Gangiem Słodziaków. Pierwsze reklamy akcji zobaczymy jeszcze w tym tygodniu, zaś akcja zbierania naklejek wystartuje już 27 sierpnia!
Jak widać Biedronka odchodzi od maskotek z owocami i warzywami, zamiast tego idąc w kierunku maskotek ze zwierzątkami. W nowym gangu jest miejsce dla lisa, królika, jeża, sowy i kilku innych. Zdobywać będziemy je w ten sam sposób – dzięki naklejkom zdobywanym za wydanie odpowiednich kwot na zakupy. Premiowane będą dodatkowo owoce, warzywa i produkty ze specjalnej listy.
Uzupełnieniem Gangu Słodziaków będą ilustrowane książeczki, które opowiedzą o przygodach tych pociesznych stworzeń.
W ramach akcji ze Świeżakami, Biedronka wydała aż 6 milionów maskotek. Według badań, dzięki niej aż 40% osób zaczęło częściej odwiedzać ten sklep, a 83% badanych liczyło na kolejne akcje tego typu. Jak widać Biedronka trafiła w dziesiątkę i teraz po prostu kontynuuje świetnie obrany kierunek!
źródło: finanse.wp.pl/ foto: zdjęcie ilustracyjne/ screenshot