Można powiedzieć, że kończy się pewna epoka. Całe pokolenie wychowało się na reklamach proszku z Zygmuntem Chajzerem w roli głównej. Od lipca zastąpi go nowa twarz. My zaś wiemy ile Zygmunt Chajzer zarabiał na reklamowaniu proszku!
Przygoda prezentera z marką proszków do prania trwała aż 14 lat. Zygmunt Chajzer ewidentnie do tej roli pasował – polubili go widzowie na tyle, że reklamy z nim emitowano także w innych państwach Europy Wschodniej.
Jak informuje Super Express rocznie Chajzer zarabiał na tym 150 tysięcy złotych. Czy to kwota wygórowana? Trudno orzec, faktem jest, że od teraz w tej roli Chajzera zastąpi Anna Starmach, którą znamy m.in. z programu Master Chef, gdzie była jurorką.
A co będzie dalej z Zygmuntem Chajzerem? Prezenter nie chce tego na razie zdradzać, ale jak twierdzi, pracuje nad kilkoma projektami. Być może zobaczymy go za jakiś czas wspólnie z synem? Kto wie!
finanse.wp.pl