9 rzeczy, których nie powinieneś robić przez pierwsze 10 minut pracy

Pierwsze chwile w pracy wpływają na produktywność pracowników przez kolejne 8 godzin.

O czym powinieneś pamiętać zaczynając nowy dzień pracy?

1) Nie spóźniaj się! – badania wykazały, że szefowie postrzegają spóźnialskich pracowników jako mniej sumiennych.
2) Nie zapominaj o przywitaniu swoich współpracowników! – inaczej zostaniesz odebrany za osobę nieprzystępną.
3) Nie rozpoczynaj pracy od kawy! – naukowny informują, że najlepszy czas na małą czarną jest po 9:30.
4) Nie odpowiadaj na każdego otrzymanego e-maila! – osłabi to twoją kreatywność.
5) Nie działaj bez planowania! – nie pozwól, byś zapomniał o ważnym spotkaniu lub poszedł na nie nieprzygotowany.
6) Nie zaczynaj od wykonywania najłatwiejszych zadań! – badania wskazują, że energia i produktywność spadają w ciągu dnia, z samego rana najlepiej wykonać najtrudniejsze zadania.
7) Nie rób kilku rzeczy na raz!- wielozadaniowość może zaszkodzić w skuteczności wykonywania podstawowych zadań.
8) Nie skupiaj się na negatywnych myślach! – mają one wpływ na twoje samopoczucie i produktywność.
9) Nie planuj porannych spotkań! – poranki powinny być zarezerwowane na zadania, które wymagają największego skupienia i koncentracji, o ile spotkania nie są konieczne przełóż je na popołudnie.

Źródło: businessinsider.com.pl

Komentarze