Klient w krawacie jest mniej awanturujący się – brzmi stare i dobrze znane porzekadło. Tu ewidentnie brakowało krawatów, bo klienci byli wyjątkowo skorzy do awantury. Na szczęście filigranowa ekspedientka umiała zapanować nad nimi jak mało kto!
Nagranie pochodzi z monitoringu jednego ze sklepów monopolowych Rosji. Widzimy na nim jak jeden z klientów zaczyna w pewnym momencie szarpać innego mężczyznę i obijać go o lodówkę. Nie wiemy czy ekspedientka chciała ratować lodówkę czy zaatakowanego, w każdym razie raźno wystąpiła zza lady i przystąpiła do pacyfikacji bojowych nastrojów.
Kiedy pierwsze lżejsze ciosy nie skutkowały, a dodatkowo klient powiedział coś obraźliwego w kierunku ekspedientki, ta powaliła go jednym celnym prawym prostym. To się nazywa cios!
Zaatakowany mężczyzna był wręcz wniebowzięty. Pod koniec filmiku widzimy jak wylewnie dziękuje swojej wybawczyni. Ciekawe jak często kobieta ma do czynienia z takimi sytuacjami? Sądząc po spokoju i profesjonalizmie – to dla niej chleb powszedni!
sadistic.pl/ foto: screenshot