Kampanie reklamowe rządzą się swoimi sprawami. Ich głównym jednak celem jest wzrost sprzedaży i promowanie wizerunku. Ale ta reklama słynnej marki piwa bije rekordy popularności
Słynna marka Guinness właśnie stworzyła kampanię, która promuje picie…. wody! Producent piwa zachęcał do odpowiedzialnego spożywa alkoholu w czym pomaga naturalna woda. Reklama „100 procent H2O” nosi nazwę: „Czasem mniej znaczy więcej”.
Poniższej publikujemy tę właśnie reklamę. Możesz ją również zobaczyć klikając tutaj .
Jak czytamy na portalu Wirtualne Media: „Reklama była emitowana w bloku reklamowym jednego z najważniejszych turniejów rugby w sezonie – Pucharu Sześciu Narodów. Ponadto kampania obejmowała branded content na stadionach, sampling w czasie rozgrywek i aktywności w social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja AMV BBDO, spot wyreżyserował Tom Kuntz (stworzył też m.in. reklamy Old Spice). Produkcją zajęło się studio MJZ, postprodukcją The Mill”
ZOBACZ TEŻ: Piwo jest lekarstwem! Naukowcy to właśnie potwierdzili! Zobacz na co pomaga picie piwa!
Mamy nadzieję, że cel kampanii reklamowej został osiągnięty. To znaczy Brytyjczycy będą popijać piwo wodą. Nie to co Polacy – wódkę piwem.
Źródło: Wirtualne Media