Multikino to sieć 33 kin na terenie całej Polski. Ponieważ kina nie obowiązuje zakaz handlu, to w Nowy Rok wiele osób wybrało się na film.
Jednak osoby, które nie miały kupionego wcześniej biletu do sieci Multikino, napotkały spore problemy.
Zamieszanie przy kasie
„Weszliśmy do kina, a tu tłumek ludzi przy kasach i generalnie jakieś zamieszanie” – opowiada jeden z klientów Multikino.
Po podejściu do kontuaru okazało się, że nie można zrealizować transakcji.
„Miałam zrobioną wcześniej rezerwację, ale nie mogłam kupić biletów!” – żali się pani Katarzyna.
Nad kasami i w innych miejscach kina widniały komunikaty:
„UWAGA! Z powodu awarii sprzedaż w kasach zostaje wstrzymana do odwołania. Możliwa jest wyłącznie bezgotówkowa realizacja kodów/kuponów”
I choć w ogłoszeniach mowa była o zakupach „bezgotówkowych”, to nie można było też płacić kartą!
Jak kupić bilet?
Osoby, które wybierały się na wybrane filmy były informowane, że bilety mogą nabyć przez internet: przez stronę lub aplikację Multikino lub za pośrednictwem Groupona.
Niestety tu pojawiał się kolejny problem, bo strona Multikina też się blokowała i nie można było kupić biletu. Pozostawała aplikacja bądź serwis rabatowy, ale nie każdy ma konto w tych serwisach.
Zobacz też: Rozenek i Cichopek zrobiły TO razem!
Zwykła życzliwość
Kolejnym problemem był brak internetu. Oczywiście wiele osób ma internet w telefonie, ale nie wszyscy. Dodatkowo osoby starsze nie są obeznane z usługami zakupów przez internet. Tak więc jeśli planowały w Nowy Rok zobaczyć film w Multikinie, to było to znacznie utrudnione.
Pracownicy pomagali jak mogli. Przede wszystkim informowali. Znajdowali się też tacy, którzy już całkiem prywatnie pomagali w zakupach biletów np. udostępniając swoje konto w aplikacji.
Nie wiedzą, co stracili!
W efekcie ci, którym udało się kupić bilet często pojawiali się spóźnieni na seans. To wielka szkoda, bo przegapili całe pół godziny reklam… 🙂
fot. wsieci24.pl/materiały prywatne