Dziś nastąpiła awaria w zgłoszeniach do programu 500+ i 300+.
Od lipca o wsparcie można się ubiegać na każde dziecko, jednak dziś awaria utrudniła to części osób. Chodzi o tych rodziców, którzy wniosek chcieli złożyć przez bank.
„Zalogowałam się do systemu i wybrałam zakładkę, gdzie jest 500+” – opowiada jedna z matek, klientka banku ING – „Kliknęłam i pojawił się komunikat: błąd wczytywania danych. Myślałam, że to u mnie coś z interentem, ale kilka razy było to samo.”
Kobieta postanowiła spróbować później. Jednak po wylogowaniu się z banku zobaczyła ten komunikat:
„Z powodu dużego zainteresowania świadczeniami wnioski o 500+ i 300+ w Moim ING nie działają poprawnie
Pracujemy nad rozwiązaniem. Poinformujemy Cię w tym miejscu, gdy będzie już możliwość złożenia wniosku.”
Czytaj także: Skandal w banku. Taniej jest wyrzucić te PIENIĄDZE niż…
Zatem sytuacja się wyjaśniła. To nie u niej był problem, ale w systemu. Zapewne Polacy tłumnie zaczęli składać wnioski o 500+ oraz 300+ i system tego nie wytrzymał.
Jak długo potrwa naprawianie awarii, tego nie wiemy. Na pewno jednak wielu rodziców martwi się awarią systemu w banku ING – więcej informacji tutaj.
Jeśli i u Was wystąpiły podobne problemy, piszcie do nas TUTAJ