Facebook wprowadza NOWE logo! ZOBACZ zmiany!
Media społecznościowe stają się naturalną częścią naszego życia. Dziś już nie wyobrażamy sobie dnia bez Facebooka, YouTuba czy Instagrama. Social media budzą też wiele emocji wśród użytkowników. Zwłaszcza gdy te media ogłaszają zmiany. Tak jak teraz Facebook ogłosił zmianę swojego znanego loga na nowe!
Marek Zuckerberg poinformował o tej zmianie zmianie na swoim profilu na Twitterze. Od tej pory Facebook ma mieć takie logo:
When I started Facebook 15 years ago, I had no idea it would eventually include Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace and more. Many people don't know we build these products or that our teams often work together. But we believe people should, because it's important for people to know who's behind the products they use.Today we're introducing a new company logo to be clearer about the apps and technologies that come from Facebook. Here's what it'll look like when you start seeing it across our products.
Gepostet von Mark Zuckerberg am Montag, 4. November 2019
W swoim poście Mark Zuckerberg poinformował użytkowników Facebooka o nadchodzącym nowym logo:
Dzisiaj wprowadzamy nowe logo firmy, aby lepiej poznać aplikacje i technologie pochodzące z Facebooka. Oto jak będzie to wyglądać, gdy zaczniesz widzieć go w naszych produktach.
Zuckerberg przypomniał jeszcze jedną ważną rzecz, o której nie wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych pamiętają. Facebook, Instragram, WhatsApp czy Messenger należą właśnie do niego! Z dumą powiedział młody miliarder:
Gdy 15 lat temu założyłem Facebooka, nie miałem pojęcia, że w końcu będzie to Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace i inne. Wiele osób nie wie, że tworzymy te produkty lub że nasze zespoły często ze sobą współpracują. Uważamy jednak, że ludzie powinni, ponieważ ważne jest, aby ludzie wiedzieli, kto stoi za produktami, których używają.
Jak komentują to znawcy mediów społecznościowych: zmiana logo Facebooka to tylko zabieg czysto taktyczny! IKONKA „f” POZOSTANIE! Tak sądzi Paweł Frej – general creative director w HiBrands. Frej uważa, że doda to jedynie powagi Facebookowi. Mówił w rozmowie z „wirtualnemedia.pl”:
Nie ma własnego charakteru, nie komunikuje wartości, obietnicy, albo istoty marki. Nie sprawdza się też w kontekstach, w których nie towarzyszy mu identyfikacja marki wspieranej. Być może zresztą zamysły autorów nigdy nie szły tak daleko. Wtedy jednak, nie jest to nowe logo, ale pretekst do kampanii PR, której celem jest poinformować świat, że firma, która straciła swój cool factor stoi za twoimi ulubionymi aplikacjami
To użytkownicy mediów społecznościowych Marka Zuckerberga sami ocenią, czy zmiana logo to dobry pomysł!
ZOBACZ TEŻ: Korwin-Mikke ZAORAŁ posłankę Lewicy! Poszło o SZYMPANSA!
Źródło: wirtualne media. pl