Poszukanie odpowiedniego kandydata do firmy zaleca się dziś specjalnie wyszkolonym osobom tzw. „headhunterom”, którzy dostarczają najlepszych kandydatów. Ten sam schemat można przenieść do życia prywatnego.
ZOBACZ TEŻ:Wędkarz napił się tajemniczego płynu z butelki. Jest w stanie krytycznym!
Na czym polega nowy trend „headhunting”?
Jest to usługa, która nazywana jest jako „matchmaking”, a więc swatanie. Eksperci biura matrymonialnego zapraszają swoich klientów na indywidualne rozmowy. Poznają ich marzenia, cele, życiowe priorytety oraz charaktery. Dzięki temu można zrozumieć potrzeby oraz oczekiwania wobec drugiej osoby. Po wnikliwej analizie umawiają najbardziej pasujące do siebie osoby. Ta usługa jest w pełni dyskretna i prywatne zdjęcia kandydatów nie widnieją w sieci.
Firma daje możliwość poznawania ludzi z innych krajów. Matchmaking może być mylony z przestarzałym biurem matrymonialnym, jednak specjaliści zapewniają, że jest to błędne spostrzeżenie!
Profesjonalny matchmaker potrafi rozpoznać dopasowanie charakterologiczne dwojga ludzi oraz ich wspólne priorytety, co jest niezbędne w zbudowaniu trwałego związku.
Źródło:psychologianet/pixabay