Kasia Tusk to córka byłego premiera Donalda Tuska, która jest jedną z najbardziej wpływowych blogerek w Polsce.
Autorka bloga Make Life Easier ma na instagramie już 372 tys. obserwujących, a niedawno wyjaśniała przyczyny swojej popularności (zobacz TUTAJ).
Jednak najnowsza stylizacja nie przypadła do gustu fankom Kasi Tusk. Biorąc pod uwagę panujące w Polsce wysokie temperatury, nałożenie czarnej chusteczki na głowę, powinno mieć sensowne uzasadnienie. Tymczasem blogerka napisała:
Ready for a ride in a cabrio… ekhm… I mean with a baby stroller 😅🤪
[Gotowa do jazdy cabrioletem … ekhm … czyli z wózkiem dziecięcym 😅🤪]
A tak naprawdę chodziło o promocję organzowej chusteczki firmy Vanity Nap za jedyne 249 zł. Internauci z mniejszą lub większą sympatią skrytykowali tę stylizację Kasi Tusk:
59 euro w oryginale? Bez upustu. Czy ktoś tam zwariował w tej firmie?🙈
Tyle kasy za takie coś? 😢 To przykre. Smutne. Chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego?
Jestem zadziwiona. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale mam wrażenie, że chęć zarobienia na promocji tego czegoś wygrała z poczuciem stylu.
Oj, nie… Takie na pogrzeb… Jak lubię profil, nie zawsze wszystko warto reklamować 😉 było zostać przy torbach wielorazowych, bo na tym ten materiał jedynie wygląda dobrze 😊

Cóż, jeśli autorka Make Life Easier zamierzała już reklamować taką apaszkę to może faktycznie powinna przejechać się jakimś kabrioletem? Bez niego, wpis Kasi jest bardzo naciągany i nawet wierni fani byli zniesmaczeni.
Zobacz też: Gwiazda TVP pochwaliła się pośladkami. Kosztowały ją kilka tysięcy złotych!