Bar Kebab w Sanoku będzie wkrótce obchodził swoje pierwsze urodziny. Dla każdej firmy to doniosła data, więc nic dziwnego, że właściciele przygotowali huczne święto i atrakcje dla klientów. Swoje pomysły postanowili jednak zareklamować w sposób, który nie każdemu się spodobał…
Właściciele baru kebab umieścili w serwisie YouTube zaledwie 18 sekundową zapowiedź urodzin swojego lokalu. Jednak ten krótki filmik wystarczył by wywołać odpowiedni oddźwięk. Występuje w nim dwóch mężczyzn w burkach, obwiązanych „pasami szahida”, stworzonymi ze sznurków i butelek sosów.
ZOBACZ TEŻ: [FOTO] Oto najgorsze dania na wynos w HISTORII. Po tym co zobaczysz stracisz apetyt!
Siemanko! Chcielibyśmy was zaprosić na wielkie urodziny Baru Kebab. Mamy dla was przygotowane super konkursy, obserwujcie nasz profil na Facebooku, tam naprawdę się będzie działo
Trzeba przyznać, że z marketingowego punktu widzenia na pewno udało się właścicielom baru uzyskać wielki rozgłos, bowiem o ich krótkim filmiku rozpisują się już media ogólnopolskie. Nie dziwi więc, że pomysłodawcy kują żelazo póki gorące i na Facebook pojawiło się odpowiednie wydarzenie i zdjęcia promujące…
A do Was trafia taki typ reklamy? Śmiesznie, z przymrużeniem oka, czy może oburzająco? Dajcie znać, co myślicie!