W jednym z największych banków działających w Polsce, od kilku godzin występuje awaria. Przez nią klienci nie mogą korzystać z bankowości mobilnej oraz usługi BLIK.
Bank poinformował o awarii za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Awaria występuje już na etapie logowania, ewentualnie jeśli komuś to się uda, to tuż po zalogowaniu się do systemu. Komunikat przestrzegający przed awarią pojawia się także na ekranie logowania w aplikacji mobilnej. Niektórym klientom udaje się zalogować, choć nie wszystkie aplikacje są potem dostępne.
Bank Santander nie podał co było przyczyną awarii. Jednak klienci na długie godziny mieli ograniczony dostęp do usług swojego banku. Jeszcze o godzinie 16:30 na infolinii banku wciąż usłyszeć można było komunikat o problemach. Dopiero tuż przed godziną 17 na swoim profilu facebookowym bank poinformował o przywróceniu bankowości mobilnej. Przepraszał za wszelkie utrudnienia.
„A u was znowu przerwa, awaria i brak możliwości korzystania z apki mobilnej. Ile jeszcze? Coś czuję że się pożegnamy…” – pisze jeden z rozczarowanych klientów na Facebooku.
„Trwają intensywne prace mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej. Niestety nie mam możliwości oszacowania czasu trwania utrudnień” – napisała na portalu społecznościowym jedna z pracownic banku.
ZOBACZ TEŻ:Pijane zwierzę na JARMARKU świątecznym! Zwierzak upił się GRZANYM WINEM [FILM]
Na awarię w Santanderze wskazywał również portal Downdetector, który monitoruje działalność firm w Internecie. Według danych tego portalu, 88 proc. klientów zgłasza problem z systemem logowania.
Źródło:wpfinanse/pixabay