Dorota Szelągowska z własną marką odzieżową. Oj’ „zaszalała” z wzorami!

43-letnia Dorota Szelągowska w dzień swoich urodzin (ur. 26 września 1980 r.) obwieściła, że rusza z własną marką odzieżową.

Jak wiadomo, córka Katarzyny Grocholi zawodowo zajmuje się projektowaniem wnętrz, więc wie jak poruszać się w różnorodnej stylistyce – dostosowanej do danego domu czy mieszkania oraz oczekiwanych funkcjonalności.

Jeśli zaś chodzi o ubrania, Dorota Szelągowska mocno nas zaskoczyła!

 

https://www.instagram.com/dotindotin/

 

Na instagramie napisała, że jej marka nazywa się „Dobro”:

 

Dziś startuje @dobro_pl. Moja marka odzieżowa.

 

Ubrania wyróżniać się mają dobrą jakością oraz prostotą:

 

To są po prostu dobre rzeczy. Dobra jakość, dobre dla Ciebie i dla mnie. Nie ważne jaką masz sylwetkę, ile masz lat – będziesz się w nich dobrze czuł. Dobro to słowo klucz do wszystkiego. Im jestem starsza tym bardziej to rozumiem. To coś co każdy ma w sobie i co można odnaleźć w najbardziej nieoczywistych okolicznościach. To prostota. Bycie dobrym dla siebie i innych jest najważniejszą cechą gwarantującą szczęście. I nie trzeba wybierać między tymi dwoma „dobrami”. Poza tym dobro ma też tę cudowną właściwość, że się mnoży, a nie dzieli. Więc starczy dla wszystkich.

– zachęcała.

 

Zaglądamy zatem na stronę internetową nowej firmy i sprawdzamy, jakie ubrania w swojej ofercie ma „Dobro”.

 

Detektyw Rutkowski pokazał syna. SZOK, co stało się z brzuchem chłopca!

 

Szelągowska „zaszalała” z wzorami!

 

Asortyment mocno zaskakuje i można go określić jako „basic” (podstawowe), ale jest to wręcz ekstremalny basic.

Otóż w sklepie internetowym możemy kupić na przykład T-shirt, najprostszy, bez żadnych nadruków i żadnych wyróżniających cech. Biały albo czarny. Cena 169 zł. Dostępne są też bluzki „longsleeve” (z długim rękawem) za 229 zł., białe lub czarne. W ofercie jest także bluza za 329 zł. (czarna) i czarne spodnie za 369 zł.

Być może jakość produktów jest dobra, jednak jeśli chodzi o sam wygląd, to niczym się one nie wyróżniają. Ale kto wie, być może Szelągowska swoją ofertę kieruje właśnie do osób, które nie chcą się niczym wyróżniać i w tym upatruje swoją niszę?

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez DOBRO (@dobro_pl)

Komentarze