Policjanci z Japonii po kilku miesiącach poszukiwań w końcu namierzyli mężczyznę, który swoimi telefonami nękał jedną z firm telemarketingowych. Można by rzec, że w tym przypadku rolę się odwróciły, ponieważ 71-latek dzwonił do nich ponad 24 tysiące razy!
Mężczyzna był zaskoczony kiedy do drzwi jego mieszkania zapukali policjanci. Dopiero kiedy poznał przyczynę swojego aresztowania tłumaczył się, że dzwonił ciągle do firmy telemarketingowej, ponieważ poczuł się przez nich oszukany. 71-latkowi zależało na tym żeby firma po prostu go przeprosiła. Niestety Japończyk póki co się ich nie doczeka, a sam będzie musiał się tłumaczyć dlaczego nękał pracowników wspomnianej firmy tysiącem telefonów.
Starszy pan w ciągu zaledwie trzech miesięcy zadzwonił na numery firmy telemarketingowej aż 24 tysiące razy! Akitoshi Okamoto tłumaczył się później przed policjantami, że chciał tylko się poskarżyć na to jak został potraktowany przez jednego z telemarketerów, z którymi rozmawiał. Robił więc wszystko żeby skontaktować się z działem klienta KDDI Corporation. Mężczyzna miał nadzieję, że prezes firmy pofatyguje się i przyjedzie do jego domu, gdzie osobiście go przeprosi. Jak można było się domyślać nikt nie chciał spotkać się z 71-latkiem.
Wtedy mężczyzna bardzo się zdenerwował i zaczął regularnie nękać pracowników firmy. Pan Akitoshi Okamoto dzwonił po czym szybko odkładał słuchawkę. Według bilingów, które od firmy otrzymała policja mężczyzna dzwonił aż 24 tysiące razy. Sprawa została potraktowana poważnie, a 71-latek zatrzymany w swoim domu. Będzie odpowiadał za przestępstwo nieuczciwego utrudniania prowadzenia działalności gospodarczej.
ZOBACZ TAKŻE:Dziecko ZMARŁO podczas KARMIENIA PIERSIĄ! Jak do tego doszło?
źródła; o2.pl, foto pixabay.com