Pierwsze placówki ruszą już w 2018 roku.
Niemiecka sieć dyskontów niespożywczych Tedi planuje dużą ekspansję na zagraniczne rynki. Jak dotąd poza krajem macierzystym jej sklepy działały w Hiszpanii, Słowenii, Słowacji i Austrii. W przyszłym roku mają do tego grona dołączyć Włochy, Portugalia i Polska!
Założenia wobec naszego kraju są bardzo odważne. Łącznie Tedi zamierza wybudować niemal 5 tysięcy sklepów! W pierwszym okresie powstanie około 1,5 tys. sklepów, a później ma do nich dołączyć kolejne 3,5 tys.
Sieć działa w Niemczech od 2004 roku. Asortyment sklepów obejmuje ubrania, wystrój wnętrz, kosmetyki, zabawki i drobną elektronikę. W sumie posiada około 1,3 tys. placówek, jednak jak zapowiada prezes firmy, Silvan Wohlfahrt, wkrótce Tedi ma się bardzo intensywnie rozwijać.
Na rynku niespożywczych dyskontów o podobnym asortymencie prym w naszym kraju wiedzie Pepco, które posiada 700 sklepów. Na drugim miejscu znajduje się TXM z 350 placówkami. Obie firmy muszą przyszykować się do ostrej walki o klienta jeśli chcą przetrwać w starciu z Tedim. Najwięcej skorzystają na tym sami konsumenci.