Ostatnie dni nie są łatwe dla klientów Millenium Banku. We wtorek pojawiła się kolejna awaria. Najpierw w poniedziałek klienci borykali się z problemem płatności elektronicznych, we wtorek natomiast nie mogli dostać się do środków ze swoich kont. Włodarze banku informują, że sytuacja została opanowana i wszystko wróciło do normy. Pytanie: na jak długo?
Przedstawiciele Millenium Banku potwierdzili, że rzeczywiście w poniedziałek borykali się z pewnymi problemami i mógł pojawić się kłopot w płatnościach internetowych. We wtorek natomiast pojawiła się awaria związana z dostępem do swoich kont, lecz jak informują włodarze banku w aplikacji wszystko działało bez zakłóceń, jedynie zdarzały się lekkie opóźnienia. Przestrzegają oni również przed paniką w takich momentach i utrzymują, że wszystko mają pod kontrolą. „Fakt” wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów podał w swoim artykule 10 zasad bezpiecznego korzystania ze swojego konta, o których państwa informujemy.
„- Nie otwieraj załączników z podejrzanych źródeł
– Nie klikaj w podejrzane linki;
– Dokładnie sprawdzaj adres strony www
– Sprawdzaj, czy szyfrowanie jest bezpieczne (zielona „kłódka” przy adresie i adres zaczynający się od https://);
– Regularnie aktualizuj urządzenia i programy;
– Używaj różnych i trudnych haseł. Nie zapisuj ich na kartce;
– Nie podawaj ani nie wysyłaj swoich loginów i haseł innym osobom;
– Unikaj publicznych sieci Wi-Fi;
– Nie loguj się na ogólnie dostępnych urządzeniach;
– Unikaj podłączania urządzeń nieznanego pochodzenia do swojego komputera.”
Mieliście podobne problemy w innych bankach? Piszcie w komentarzach.
źródło: fakt.pl fot. pixabay.com