Dla promocyjnych cen i sklepowych okazji ludzie są w stanie zrobić naprawdę dużo. Już kilkukrotnie widzieliśmy kuriozalne sytuacje z udziałem klientów przepychających się i walczących o przeceniony towar. Polacy walczyli m.in. o karpie, cukier czy kroksy. Tym razem poszło o tani alkohol, a dokładnie wino musujące, które trafiło na półki sklepowe brytyjskiego Lidla w Essex.
Jak się okazuje „walki w Lidlu” nie są specjalnością wyłącznie polskich klientów. Do kuriozalnej sytuacji doszło w Wielkiej Brytanii, gdzie Lidl zdecydował się przecenić musujące wino – prosecco o 40%. Po obniżce cena za szampana wyniosła jedynie 3,33 funta.
Jeszcze przed otwarciem do marketu ustawiła się długa kolejka chętnych na trunek. Kiedy wreszcie otworzono drzwi sklepu, oszalały tłum ruszył przed siebie, krzycząc, tratując się na wzajem i niszcząc inne produkty. Półki z winem zostały opróżnione w niecałe 5 minut.
Na miejsce została wezwana policja. Pięciu klientów zatrzymano, a 17 zostało rannych.
Źródło: mirror
MB