Pracownik restauracji poniżył klienta! Wręczył mu paragon z (…)!

Na nieprzyjemną sytuację natknął się jeden z klientów restauracji „Secret Recipe” w stolicy Malezji, Kuala Lumpur. Mężczyzna zażyczył sobie deser czekoladowy, jednak zastrzegł, że ma być bez bitej śmietany. Specjalne zamówienie wyraźnie nie spodobało się pracownikowi restauracji, który w chamski sposób poniżył klienta.

Nazly Rosli postanowił podzielić się swoja historią na Facebooku. W sobotni wieczór, pierwszego lutego spędził w jednym z lokali sieci Secret Recipe w Kuala Lumpur. Mężczyzna zamówił sobie czekoladowy deser i poprosił pracownika restauracji by nie dodawał do niego bitej śmietany. Zwykła prośba poirytowała mężczyznę, który poniżył klienta restauracji zamieszczając niewybredny komentarz na jego paragonie. Nazly dopiero w domu zorientował się, że pracownik restauracji napisał na nim „ten gruby nie chce bitej śmietany”

 

ZOBACZ:Niecodzienny incydent przed McDonald’s! Pędzący jeleń „znokautował” klienta restauracji!

 

Mężczyzna postanowił zainterweniować, ponieważ poczuł się urażony. Paragon z chamskim komentarzem zamieścił w mediach społecznościowych. Napisał również, że pracownicy restauracji cały czas żartowali z osób otyłych i cierpiących na cukrzycę. Nazly Rosli ma nadzieję, że następnym razem wykażą się większym profesjonalizmem i podejdą do pracy tak jak się należy. Oburzony klient napisał również skargę, którą wraz z paragonem zamieścił na oficjalnym profilu restauracji. Póki co nie doczekał się żadnej odpowiedzi i wyjaśnień.

 

ZOBACZ TAKŻE:KARMIŁA PIERSIĄ dziecko w RESTAURACJI. Jeden z klientów NIE WYTRZYMAŁ i…

 

źródła: o2.pl, foto: facebook.com

 

 

Komentarze